Klantenservice
Wij doen er alles aan om u naar alle tevredenheid te leveren,hieronder vindt u belangrijke informatie over onze werkwijze.
→ Levertijd en verzendkosten
→ Retouren 
→ Garantie en klachten 
→ Betaalmethodes 
→ Contact

Levertijd & verzendkosten
Wij leveren zowel onbedrukte als bedrukte artikelen. Onbedrukte artikelen kunnen wij vaak de volgende dag leveren. Als u voor 11.00 besteld en het artikel voorradig is gaat het dezelfde dag weg. Mocht u een bedrukt artikelen bestellen hangt het af van de drukte bij de drukkerij. Gemiddeld genomen kunnen wij deze binnen 1 week leveren. U krijgt na uw bestellen altijd een orderbevestiging met de leverdatum erop vermeld. U kunt natuurlijk altijd op voorhand bij ons informeren hoe lang de levertijd is.

 De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 1,62 Cadeaukaarten 
€ 14,95 voor bestellingen onder de € 300,-
€ 0,00 boven de € 300,00
Wilt u uw bestelling naar meerdere adressen versturen neem dan even contact me ons op voor een prijsopgave.

Wij weken met select courier, dit is een overkoepelende organisatie die ervoor zorgt dat we tegen de beste voorwaarde en beste prijs uw pakket kunnen bezorgen. Het kan dus per levering verschillen welke transporteur er langs komt. Wij werken wel alleen met A transporteurs als DHL, UPS, DPD, TNT


Transport bedrijven

Retourneren

Bedrukte artikelen:
Wij kunnen bedrukte artikelen helaas niet retour nemen. Om fouten te voorkomen krijgt u altijd een digitale drukproef te goedkeuring. Hier staan alle gegevens op. U dient goed te controleren of de; aantallen, plaatsing van de opdruk, kleur, afmeting en product goed zijn. Zodra wij akkoord hierop krijgen en het uitgevoerd word zoals u op de digitale drukproef hebt gezien kunnen wij ze niet meer retour nemen.

Onbedrukte artikelen bedenktijd/retour
Onbedrukte artikelen nemen wij zonder probleem retour. U heeft het recht deze binnen 14 dagen retour te zenden zonder opgave van reden.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u dit aanmelden op onze pagina “Bestelling retourneren” Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Als het product onbedrukt is kunt u dit natuurlijk ruilen. Wij verrekenen dan de kosten met elkaar.

Heeft u het verkeerde afleveradres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Contact
Wij vinden het belangrijk dat u ons kunt bereiken op een manier die bij u past:

Top 100 relatiegeschenken (onderdeel van Before Sales)
Tel: 0418 – 51 99 95
Info@top100relatiegeschenken.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Before Sales
Onze domeinnaam is: www.beforesales.nl
Ons vestigingsadres:

Mau de Jongstraat 36
5302 VB Zaltbommel
KVK: 18066315
BTW: NL152245972B01

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Helaas kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@top100relatiegeschenken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

1. Ideal
2. Paypal Overboeking
3. Overschrijven
4. Rembours

Staat uw gewenste betalingsmethode er niet bij neem dan contact met ons op: info@top100relatiegeschenken.nl